/\/\....DatinG Ngn CT..../\/\

burppp..alhamdulillah kenyang bangat aku mkn McD ngn ct n her amor...hehehehe memandangkn umh aku still kritikal ngn air n mood nk masak xder so aku pon orderlh McD ngn ct..tb2 dia call soh aku siap cpat2 nk ajak aku p mkn McD kt bulatan pahang..mulanyer aku segan yelh amor dia adr,hmm tp pg jugak yerlh sejak cik P nk dtng nie,mcm2 bnda aku nk mkn tau...isk3...

smpai jer kt kaunter,ct ckp amor dia nk bnjer,tp aku xnk segan maaa....last2 ct bayarkn skali tok ak..tima kacih yer en amor,susah2 jer bnjer...time mkn ktrang chit chat smbil2 ct n amor dia kutuk2 antara satu sama len..kutuk2 dgn mesra gitu,aku jd pemerhati jerlh..yerlh nk gurau ngn saper :-(...lntak koranglh jnji aku dh dpt apr yg idamkn yummmmm....

mcm nielh aku bl cik P nk dtng,mcm2 bnda aku ngidam isk3...hbis rosak diet aku....nk wat cner,xleh nk halang n mmg xkenal erti kenyang..dpt jugak aku minum ais heheheh sbb slalunya ais ni aku cb elak tp cik P nk jugak terpksalh aku mnum...

lpas jer hbs mkn en amor hntr kitrang balik....tq skali lg yer en amor...benas dias ciao!

0 comments: