/\/\...WinDu WinDuaN..../\/\

haaa...nilah family yg aku sayang bangat!!!!....so let me introduce themself to you one by one k...




This is my dad..xgarang klu xwat hal n tegas....En IbRahIm SuLOnG..adr satu mlm ayah call..so aku tnyer knaper...yerlh mnerlh tau kot2 adr hal pentingkn..nk tau ayah ckp aper?..."sajer nk dgr suara kamu"....waaaaa sungguh syahdu..but i know he very2 miss me n my sblings....


my mUm..PuAn KaMaLiah Abd GhAni....tegas jugak...caring but sometimes so FuNNy..Mak aku Pndai Wat lawak o0o0o0o0....n tempat aku ngadu @simpan rahsia heheheeh


This Is my 2nd bro @ mY Bodyguard here...IkRam IbRahIm...hmm ada mkwe2 kat luar yg tringin nk jd awek dia harap maaplh tue...bkn x bg tapi tkut korang jer yg meraung xberlagu heheheh...aweks keliling pinggang cet!....seorang adik n abg yg tegas,penyayng,panas baran yer kot,manja(ngader2 sbenarnyer)...klh abg lawYer cuti nnti kita jumpa k...rantau panjang


haaaa..ni geng aku...from left..SyUhada IbRahIm....and RiGht BalQish IbRahim....soranG Doc N SoRanG NurSE....yg paling Jauh yg bakl doc tuelh..IndOnEsIa....drang ni klakar,pndai masak,tpi mls nk ngemas(tue yg wat aku aku hangin),kadang2 bertekak



haaa yg ni si kenit yg bongsu...QuSyAiRi IbRAhIm@BuYuT....manja n ngader2...mklumlah ank bngsu..lgpun smer dh besar....hantu com games...klu dok dpan lptop jgn kacolh dia..smpaikn mak aku nk gna lptop wat kjer pon kn mntak izin isk2....streamyx kt umh mmg dia pulun tok main games jerlh..

0 comments: