/\/\....kenangan pahit.../\/\

hari ni merupakan hari yang paling malang @ suey bg aku...nk dijadikan citer,hari ni lepas jemput adik aku kt skolah dlm kol 11,aku singgah kedai kt pekan jap nak beli barang2 dapur..tup2 dh beli smer barang n time nak balik aku pegilh tempat parking keter..korang nak tau x aper jadi pada keter aku?...bila aku tgk jer aku rasa nk ngis..yerlh ayah aku pegi kb adr kjer..n adik aku plk bz dlm court tuee....

hmmm tayar keter aku kena kunci dgn MDKKU yg BANGANG!!!...nk tau naper aku bengang yg teramat2 sgt?...sbb dlm bayk2 keter hanya keter aku n keter sbelah jer n the kat area situ xder pon papan tanda mngatakan ZON KUNCI TAYAR....selama aku parking kat situ xpernh lg kena mcm nie,hari nie baru kena....so aku tinggal jer keter kat situ

lepas aku calling mak aku..mak aku ckp naik jer teksi,so aku naiklh teksi tpi nasib baik adr adik aku ni tpi aku kesian jugak kt dia,yerlh xpernh lalui smer nie...tbila aku jalan ikt jln shortcut..so aku jumpa papan tanda ZON KUNCI TAYAR,tapi aper hyg menghairankan aku...xder satu pon keter yag parking suka hati kena kunci tayar..huhuhu lagilah aku BERAPI...sepnjang jalan mulut aku pot pet pot pet sumpah seranah MDKKU tue..mmg BODOH!!!

so aku naik teksi tok balik umh n kena tmbang RM 4 iaitu RM 2 sekepala...sampai jer umh mak aku gelak2 yerlh kuar naik keter,balik naik teksi hohohoho...hmm aku pon aper lg citerlh ngn mak aku..nk lepaskan geram....mak aku ckp MDKKU dh terdesak sgt!!!!...so mak aku kater aper2 hal pon tnggu ayah aku balik.

so dlm kol 1 lbh ayah aku balik n then trus aku cter psal tayar keter kena kunci..nasib baik ayh xmarh...cuak jugak aku...so lepas ayh aku mndi n solat smer...trus ayh aku pegi amik kter n kn dnda RM100....so melayanglah RM100

1 comments:

Pucuk Geti said...

ish...ish...ish siannya...
mau belasah jer staf MPKKU yg kunci tayar tu.ni la yg dikatakan undang2 berat sebelah...