/\/\..banjir.../\/\

banjir o banjir o banjir umh aku xkena bnjir oooo..just smpai pagar tpi umh jiran smer hbs kena air..nk dijadikn citer..aku smpai di kuala krai dlm kol 10 lbh..lps knduri dlm kol 3 lbh akun fmly terus bertolak balik ker KRAI sbb air dah naik n jalan tutp..so bl smpai jer byak kter tersadai ditepi jln


angah tgh call mirame bailar(makwe dia)


mak tgh amik angin

ayah bertanya kepada mak samada nk tmpang lori @ redah jer air bnjir...redah?....bahaya

antara kereta yg tersadai depan jambatan,hanya kenderaan berat yg boleh lalu




so dlm kol 12 lbh aku n fmly except angah tumpang treler pnjng..korang nk tau x treler aper?...ala treler yg bawak keter2 baru nie..mesti korang taukn?...korang bayangkn aku ngn baju kurung naik lori dok ket tepi2 keter baru..klu x silap aku lori tue bawak keter MYVI baru heheheh tapi best oooo pengalaman..tapi tmpang skerat jerlh sbb umh aku ngn jmbatan tadi tue dekat jer..n sampai jer dpan umh terus redah banjir..first time redah banjir n naik lori

ayie,mak n ayah redah banjir..air paras paha

nampak x air?hohohhoh best ooo tpi sampai jer umh trus mndi yerlh air bnjir ni kotor

0 comments: