/\/\....LetiHnyeR..../\/\

En Eddy n Miss Amoy


hari nie klas aku start dri 9am sampai 6.30...korang bayangkn klas aku tiap2 hri isnin cm dua sub jer..klas en Taha(Netro 9am-10.30am) n en Shahrul Niza(NetSec(lab->4.30-6.30)Timbalan Dekan ooo ajr sub nie..)...lepas klas en Taha,aku terus p port aku tingkat 7..dok sorang2 huhuhu..mem smer pei bekfast,mentang2lh adr rstoran baru buka,terus vision dilupakan..tpi ok jugak sbb vision tue kotor..eeeeeeee yak!

hari nie lepas jer habis lab NetSec...aku minta eddy temankan aku balik...huhuuhuhu..sory ek amoi sepanjang hari isnin mmg aku dh cop eddy tok temankan aku balik umh..eddy pon ok jer sbb lin adr blh balik skali ngn amoi..sepanjang perjalanan dri cmpus smpailh umh..aku dok tergelak jer ngn lawak2 eddy tue..isk2 tpi cntrollh gelak you...nnti aper plk org ckp..gelak sakan!

tq ek eddy sbb snggup temankan aku balik ker Wisma Akar..huhuhu klu boleh sampai depan pintu umh dia nk hntar..tpi xbleh daaa...No Man Entry!!!...msti ko laparkn eddy?cian ko sbb sblum balik amoy adr ajak p makan dlu..sory ek eddy..tpi aku adr tner dia nk makn @ x?tpi eddy ok jer.....

hmmm eddy ko adr hutang ngn aku....xper eddy,esok masih adr...

2 comments:

Splitzbz said...

waaa... sonotnyer sebab still dalam dunia belajar... trasa cam tringin nak kembali kat dunia tu.. hehe

btw thanks for visiting my blog and have fun studying coz when u start working.. no more fun stuff and hanging out with buddies till late at night.. coz all u do is

work work work!!

CikUmA IgarAsHi said...

hmm betul tue...bl time blaja xsbar nk kjer...sbb xnk gelumang ngn buku..ni bl dh kjer..rasa nk stdy jer,xmo blaja...ish mcm2