/\/\.....C.I.N.T.A..../\/\

Hujung minggu aku just dok umh jer..xpegi memaner pon...roomate aku plak balik kg,so boringlh sketkn tapi kjer banyak...nak kuar pon xtau nk pegi maner n xder org yg nak temankan....bie pon balik kg..klu dia adr meriah sket umh nie...nk ajak pkwe laaaaagilah xder pkwe.

Mlm nie lagi skali aku tido lewat sbb yerlh xngntuk sgt...lagi pon byak perkara yang berlaku so aku malas nak amik port..aper yg berlaku biarkan berlalu..life must go on!..kadang2 aku tgk senang jer org lain couple..hepi2 smer tapi aku jer yg susah sket from my 1st love until now..entahlh xtau mner silap n kebnyakkan lelaki yg aku jumpa smernyer drang yg minta putus..but for me klu org dah xsuka nak wat cmner..cinta xblh nak paksa2...as usual maklh tmpat aku mengadu.

Bila jadi mcm nie mak selalu cakap " Sabarlah,kamu belum jumpa org yg betul2 sayang kamu..hargai kamu...klu jodoh tue kuat xkemana"...biarlah mak..anak mak nie mmg dah xder feeling ngn saper2..xkawin pon xperkan mak?....adik beradik len nak langkah bendul pun langkahlah xkisah pon....xyah pening2 fikir psal nie...sbb aper?sbb aku skng just jaga diri aku jer..aper aku nak wat pon adr org kisah? + xder rasa bersalah..xderlh nk sesak2kn fikiran gaduh benda yg entah aper2.

Until now if someone try to flirt @ kenen with me..awl2 lagi aku dh cabut "lari"..@ nak bagi dorang faham aku straight jer ckap "aku xnak couple..hrap ko faham aku k"....bkn aper....entahlah bagi aku smernyer boring..saper ckp cinta itu indah?.....sedangkan pada hakikatnyer cinta itu membuatkan seseorang mnderita luar dan dalam...

p/s :To my best friend CT..ko pekakkan jer telinga aper yg org nk ckp pasal ko n boem..ini smer dugaan...yg penting ko n boem happily ever after k.....

6 comments:

cik CumeY said...

thxs too imal..ko ngan pae..betol2 memahami..

tapi kalo ko tanak kawen pon taper..ko jage anak2 aku nanti kay?dok berjiran ngan aku..so malam2 kiter leh kuar jalan2 now..

aku hope ko happy gak semalam kat sunway..yay!!

Pucuk Geti said...

MmMmMmmmm

Pucuk Geti said...

someone... somehow... dreaming

Pucuk Geti said...

Kalau siang melukakanku
Biarlah malam menggembirakanku
Kalau cinta mengecewakanku
Biarlah kesepian mengubatiku

Kalau memberi tiada padaku
Biarkanlah meminta menjadi sifatku
Kalau dunia tidak menyebelahiku
Biarlah akhirat mengadiliku

Meminta itu bukan sifatku
Kesepian itu bukan inginku
Dunia itu bukan tempatku
Cinta itu bukan milikku

Tapi aku tetap aku
Menerima segala Qada' dan Qadarmu
Melawan takdir bukan inginku
Cuma harapkan nikmat darimu

Kepadamu tuhan aku meminta
Dan padamu juga aku memohon
Jika dia adalah untukku
Kau Rahmatilah hubungan kami ini
Kau jauhkanlah aku dari kemarahan
Kau tanamkan aku dengan kesabaran
Agar dia bersama denganku
Tapi kalau aku bukan untuknya
Kau ambillah aku untuk bersamamu....

NnF said...

insyaallah mal akn hadir seseorg yg xdjangka.jgn pts asa bdoa.aku doa jdoh dri sek men lg.hehehe.gatal.hahaha.to ct:anak ko ikmal jg?nk sruh ikmal bwk p opis ke?hikhikhik

CikUmA IgarAsHi said...

amboi mentang2 aku xnak kawin..ko soh aku jd bb sitter..hbis aku xyah kjer?...huhuhh