/\/\...LEpaK.../\/\

Lepas jer jmpa mak n ayah kat apartmen.borak2 n mkana2,angah terus ajak kuar lepak ngn his gf..Edlin...fo me Edlin is such a nice girl even her both mom n dad are professor...she is very humble person and talkative....and that night also she is our (me n buyut) tourist guide hehehe..thanx Edlin for ur info

Kebetulan mlm tue Earth Hour so kitorang lepaking kt padang aper ntah di s.alam..mmg happening giler such as Dataran Merdeka..and kebetulan plak adr function mmg havoclah beb!after cuci mata(for me) heheh aku trus ajak angah pegi Tesco beli barang yg mak kirim...then Ed lin ask me :"KAk long nk pegi Tesco biasa atau Tesco Extra?"....krang tau x aper bezanyer tesco biasa n extra?

Then aku ckplh Tesco biasalh...so nasib baiklah Edlin adr blh tunjuk jln huhuhuhu.....after shopping kat Tesco then ktrang decided nak mkn kat mner?...antara Pak Nik's Cafe in sek 7,BUrger King or McD..si buyut nak McD tp dsebabkan aku shpping lama n McD pon dh tutup so ktrang decidelh pegi Pak Nik'c Cafe...kitornag order :

aku : kuew teow goreng + honeydew juiced
angah : nasi ayam lemon + mocha
ayie : chicken chop + orange juice
edlin : roti bakar n kari ayam + barli suam

smer total kitrang mkn about RM 30++..tmpat mmg happening giler like old kopitiam but modern..ayah aku suka mkn sini sbb more to chinesse food..fhm2 jerlh my dad tue more to chinesse..anak2 dia pon sama heheh.

After taking out dinner..angah bawa kitrang round sekitar s.alam...Stadium S.Alam..another seksyen to seksyen..n yg paling best skali Seksyen 7 lama..huhuhu saper yg pernah lalu mesti krang cuci matakan?..n saper xpernah lalu tue..silalah pegi tapi ko jgn wat hal plak kat situ ok?...why?...meh sini nak citer

Menurut Edlin kswan nie are for the richest person from Dato', Datin,Tan Sri n Kediaman Menteri Besar pon adr...umh ko xyah ckplhkan besau2..macam muzium pon adr dia nyer design tue...tapi satu jer..ko xleh sewenang2nyer benti keter tepi jalan..alamatnyer xsmpai sesaat kereta peronda polis smpai...kawasan umh org terrrrrrrrrkaya beb!

Salah satu umh tue adr umh Cina..yg single..diulangi single..umh besar giler..keter di kedua2 garaj mmg tersusun cntik..byak beb sebut jer nk keter aper..smer adr..tpi high classnyerlah...stakat made in Malaysia xmainlah beb....klu xsilap aku cina nie BUsinessman....krang nk tackle dipersilan huhhuu

And tepi umh cina kaya tue adr satu farm yg bela DEERS aka rusa...tpi time tue mlm cmno nak pegi yer x?...xperlh next time I'Allah aku dtng lagi...around 12 am hntr Edlin balik umh dlu..but stop kejap sbb nk tgk kter sport ayah dia...mmg superb...dri luar umah dia nmpk mcm biasa tpi time masuk dalam mmg terpegunlah aku....huhuhu anak loaded..biasalah...kdng2 if dia pegi oversea mmg slalu beli souvenior tok smer family aku smpaikan mak n ayah naik segan..aper2 pon thanx sbb bagi dompet n keychain..i like it..tq Edlin

0 comments: