DeQ NoR

Kenduri khawin mem aku sejak dri sekolah rendah n menengah....kitorang split sejak aku masuk legenda n dia masuk poli..tpi tiap kali cuti mesti kitorang akn jumpa n ader jer gosip2 terhebat n terhangat heheheh......

Lagipun mak aku anak angkat mak dia since mak dia mengasuh adik aku yg bongsu....kitorang ni dh macam satu family n tiap2 hari raya wajib pegi umh dia






Abaikan jari2 ku yg montel2 tue

Malam Akad Nikah:-

Jurusolek : Aku huhuhuh..solekan nipis jer
Inai : Aku



Penyerahan mas khawin RM 10,000(penuh satu album)...org kelantan xder HANTARAN yer..Harap Maklum...aku pon baru tau malam tue
Hantaran n dekorasi sumer mem aku yang watkan..dia mmg seorang yang berjiwa seni

Hari Bersanding :-

Baju ni spatutnyer aku pakai time kenduri khawin kak ina..tapikan nyonya tu xsmpat wat aku pon pakailah time nie...2 pasang kebaya aku tempah


Xsabar nak kawin nie!


Mem aku just sewa baju ni sepasang n set bilik tido jer+mekap+gambar 36 keping RM700++...
2 pasang baju pengantin lagi dia tempah...jimatkan?
Kenduri Belah pompuan warna coklat n biru
Kenduri Belah laki(kuantan) warna pink

Aku balik awl time ni..xsmpat tunggu rombongan husband dia n sepatutnya aku jadi pengapit..tpi nak wat cmno..petang tue aku kena balik Ganu

3 comments:

cik CumeY said...

imal.. ko lawa sangat pkai kebaya nie..nampak slim n kurus..

seriously..

CikUmA IgarAsHi said...

hahhaah
ko jerk cakap mcm tue
mak aku cakap mcm sarung nagka huwaaaaaaaaaaa

cik CumeY said...

lawa lah mal..
aku tgk lawa jerk..
sweet sesuai ngan umo ko...