SELAMAT HARI RAYA


Selamat Hari Raya diucapkan kepada pembaca2 blog saya..disini saya ingin menyusun sepuluh jari minta ampun dan maaf diatas segala kesalahan yang telah saya lakukan selama saya menjadi teman2 korang sumer...baik dari member sekolah,kolej,unikl dan teman sekerja...

Raya tahun ni xsemeriah dulu2nyer sebabnyer......tahun ni beraya di rumah Kelantan..mmg boring giler sbb dok jer kat umh..pagi raya ku xpkai baju raya...mmg selamber jer aku..lepas mandi sunat terus amik tshirt n suar..tue jer baju raya aku..tgklh pic kat bawah ni


Kerek x?..pagi raya xpakai pon baju baru...pakai selekeh jer huhhuh


Baju kurung mak fai bagi

letih jer mak Fai bagi aku baju kurung..sorylh makcik tahn ni xraya sakan sangat...mak aku bebel kat ayah sbb xbalik umah Ganu..raya kat situ beshhh cangat2....mmg happeninglh dgn bunyi mercun dum dam...rebus ketupat sumer kat luar umah..mak aku siap beli balang baru tok isi kuih muih smer...sbb balang yg sedia adr dok kt umah ganu...ni yg ssh adr dua umh....


aku siap tanyer naper mak beli balang baru


aku : Mak beli balang baru ker?

mak : A'ah balang yg biasa tue xder.

aku : Tertinggal kt umah saner kot mak..sbb tahun2 lepaskan kita raya umah saner

mak : Yer ker..mak balik hari tue x jumpa pon.

aku : Mak dah check dalam periuk besar kat dapur?..mak letak situ kot..balang baru ni jenama
per?

mak : Yer ker..yang baru ni Pyrexnyer

aku : Jenama Kerek?

mak : Aish budak ni..Pyrexlah..P.Y.R.E.X

aku : ahahahahahahhahahahahahaha (gelak sopan anak dara huhuhh )


kerepek2 smer + kuah kacang fai yang bagi..mmg satu plastik mydin yg paling besarlh aku bawak naik tren hari tue..nasib baik si fai adr tunggu di sentral..siap turun + masuk tren skali tolong hntr aku balik...last2 mamat tue nangis siap xbg aku balik beraya lagi..ish3 manja betul..tinggal skejap pon nk nangis...tpi mmg sebaklh jugak aku tgk dia asyik lap air mata..walaupun mulut dia senyum tapi aku tau dia sedih.

roti jala n nasi impit mesti dan wajib adr...

0 comments: