/\/\...hoW ArE YoU?.../\/\

since abg msuk hspital,aku dh lm xdgr khabar dia..aku try msej tpi xder balas pon..hmmmm maybe dia dh strt bz ngn kelas..but ptng smlm aku beranikn diri call,abg angkat n aku terkeju+sebak dgr sore dia yg lemah..he still in the hosptal rite know sbb darahnya kena jngkitan kuman n now adr benjol besar bwh lengan..abg ckp doc xnk bedah lg sbb nk tgk samada bengkak tue blh surut dgn mkn ubt@ x....aku hangin bl dgr abg ckp mcm tue,org tue dhlh xthn sakit n benjol tue mkn besar...abg ckp dia tkut kn bedah but i try to make him cmfrtble..aku ckp jgn risau,I'Allah smer selamat..amin

sblum bedah abg kn puasa n hari2 mkn ubt..lps jer mkn ubt,trus tdo kesan dri ubt,abg ckp dia bosan dok hspital yerlh org xpernh dok diam..bl mcm nie jd cacing kpanasanlh...i hope abg akn sembuh dgn cepat n if i have a time during my sem break,i will visit him...pls wait for me k...what ever it is i will pray for you k...can't wait to see you...nanti boleh jumpa daniel,your niece yg nakal hehehehehe n manja ngn ayah longnyer..hmmm mmg xblh berenggang langsung....nnti aper2 cter psal abg aku tulis lg k...buenas dias,ciao!

0 comments: