/\/\....kenduri khawin.../\/\

huhuhu hari ni aku,ct n boem pg kenduri khawin member kolej ktrang dulu di n9...boem drive kter n aku jd mem kt blakang...huhuhu jgn marah arrr ct,gurau jer..kami bertolak lbh kurang kol 11 lbh n smpai di rumah pengantin dlm kol 1.45 n kebetulan masa tue pngantin pon smpai skali..aper lagi kitorang pon masuklh geng rombong ngn drang tue.

wahhh ni 2nd time aku ikut rmbongn pengntin..si ct dh merengek2 nk terus msuk khemah,yerlh masing dh lapar nk mkn..tpi nasib baik pngntin pompuan kuar cepat..huhuh xthan maaa dgr kompang,bingit telinga gue.

lpas jer pngntin msuk dlm tok bersanding,ktrang aper lg terus terkam nasi...huhuuh lapaarrr bangatt!..then lps mkn msuk umh jap tgk ngntin bersnding,drang just snding kt luar jer..then jmpalah lg mem zamn kolej dulu mcm jingoat,wan,wak n lili...huhuhu drang hmpir2 xknal aku...yerlh aku dulu zaman kolej lain,skng lain hehehe.

so nilah gmbarnya...














boem,faiz,ika n ct


aku,faiz,ika n ct

aku n ct
belakang tue pelamin

0 comments: