/\/\.....LeTiH...../\/\

buenas noche...mlm td aku pg kampus ditemani oleh pae n lokman...drang jmput aku depan umh,huhuhu tq ek korang...ktrang pegi cmpus sbb nk siapkn skill assessment

n kepada mereka2 yg mesej aku mlm td aku mnta maaf sbb xblh ckp lebih2 sebab xlarat..mmg aku ngntuk+letih sagt mlm td,cian nurul ckp sorang2,paling belakang jer tgk aku dh terlentok ats katil... yerlh lps subuh aku xtdo,klu rehat pon bkn aku blh tdo pon...emmm balik kg nnti nk pegi mngurutlah...bdn aku dh penuh ngn angin kus kus..makan mnum pon xtntu yerlh bnyak kjer kn settle sblom bercuti.


so enjoy the pics

keter idaman ker?

wah pae...saper lelaki yg jd model ko tue?hehehehehe jgn marah lokman


Lokman n pae
pintu masuk campus

perkarangan lobi

perkarangan lobi

1 comments:

Pucuk Geti said...

Blog kampungmasjd dah tutup...bro dah buka blog baru (anak-tukang.blogspot.com)...