/\/\...DeMaM..../\/\

pg td bl aku bgn dri tdur,aku rasa something xkn dgn tekak aku..aku dh agak da tonsil aku dh start membengkak and hidung aku dh start berair...since aku kemas umh yg mcm tonkang pecah nie lbih2 lagi aku ni alah ngn habuk mmg dpt penyakitlh...

bgn jer pg,lepas gsok gg trus aku kumur ngn Listerins,wktu pg mmg xterasa lg tp bl dh masuk tghhari mmg terasa oeritlh labih2 lg aku mkn nasi berlaukkn fev aku ikan keli bercili+tauhu n tempe bercili..huhuh lagilh memeritkn tekak aku nie..nk pg klinik mlslh plak sbb aku xnk mnjakan sgt diri aku nie.

lepas klas aku ingt nk p pasar chow kit jap beli barang2 dapur,nk wat sup since tonsil aku ni bengkak,mkn keras2 xblh just bubur + sup jerlh..tpi aku nk cari timun batang tua yg org cina wat sup mmg utk sejukkn badan..family aku nie more to chinesse food sampaikn org ingt ayh aku tue cina hohoho sbb ayh aku nmpk mcm cina sket...mata dorang nie "kero" aper.

kjer aku hari nie tido jer..lepas jer balik klas,mkn sket then trus aku baring..satu badan aku sakit2...klu dok kt umhkn best leh manja2 ngn mak soh urut2kn bdn aku nie..best oo mak aku urut sekali dia cengkam ko meraung aku..xpun mak aku bising soh pg klinik...huhuhu ketauhilah mak anak mu ini xsuka pegi klinik bkn takut tapi dh mmg xsuka.

0 comments: