/\/\...1st Day..../\/\

My sleeping partner..miss you so much bro!!

hari nie 1st day aku tok sem nie..jadual pon still xok lg and adr sub yg aku xadd lg...klas pg td start kol 8.30,klas NeTro En Taha..bgn pg td pon oklh sket xderlh seliat aku tdo kt umh,mklumlah dh lama xtdo kt katil aku nie,so tdo pon terganggulh sket dgn bnyi bising keter n motor merempit..yerlh org KL ngn kg nie len sketxmcm kg aku,walaupun dekat ngn jln raya tpi tenang jer bl mlm..nk peluk org kt sbelah pon xder saper,cm adr tiang batu sebatang..rindu ngn ayie..rindu nak tdo n peluk dia.........

hri ni bl smpai jer kt cmpus,aku rs mcm xsmeriah sem2 yg lepas,yerlh ramai geng2 aku pegi praktikal n nak lepak lama2 mcm dlu tue xderlhkn..yerlh nk lepak ngn saper?...dak2 junior mner aku kenal..kelas En Taha habis dlm kol 10.20 then terus g tingkat 18 jumpa En Nizam sbb jadual klash ngn sub Mdm Irma iaitu sub System Admin..lepas selesai smer,aku pegi Guardian ..hohohoh then selesai smer teman nurul pegi klinik homeopathy sbb klinik Nizam ramai org...selesai jer smer tapau nasi n balik umh.

smpai jer kt umh hubby aku mesej :-)..tpi skejap jerlh sbb aku tgk dia mcm bz jer sejak 2 menjak nie,xperlh klu mcm tue..ajak on9 pon pc dia wat hal plak....then nurul pnggil mkn nasi,borak2,lepas tue sapu bilik n mop lantai..hbs smer kjer terus aku mndi n solat..mata aku ni pon dh berat...blank jap otak sbb bila kt kg lepas mkn aku trus melekat dpan tv,ni bl dh adr kt KL,katillh tmpat lepak aku,mner lg ku nk pegi...

3 comments:

NnF said...

xpe mal.jodoh dtg tanpa kter duga.skrg kter xtau lg,perjlnan msh pnjg.alih2ko yg ko khwin dl nanti.mane tau..sume keje Tuhn.semangat k.muah.hehehe

CikUmA IgarAsHi said...

tuelh pae..enthlh ssah nk ckp cner n bkn senang nk puas n gembirakan hati org...terus terang aku ckp aku dh penat otak,jiwa,mental,fizikal amer penat..aku dh letih jg hti org tp hti org yg aku jg tue xpernh fhm jiwa aku,aper yg aku nak sbenarnyer

Hasya Nur Iman said...

sape pakwe awak tu? mau je gua belasah dia...