/\/\...GonG Xi Fatt ChOy.../\/\

Xing He Quai Le

Tikus lari,Lembu mari
Soi pergi,Ong mari
Tahun lepas sudah pergi
Tahun nie mesti hepi.


Gong Xi Gong Xi...selamat tahun baru cina...pic kt ats tue antara kotak2 limau yg mem ayh aku bagi..tue baru sket,adr lg yg len...huhuhuhuh muntah limaulh aku..tpi xper.....limau2 tue smer membantu diet aku hohohhoho....dri siang smpai mlm asyik mkn limau.


semalam aku n fmly pegi ker k.baru..aper lg shopping arrrr..tp sblum tue ktrang pegi airport di pengkalan chepa sbb nk tukar tiket air asia adik aku tue...tpi xder bayar pon sbb yg silap staff kt kaunter LCCT tue...

Sambil2 tunggu tue ktrang pegi ke surau airport...surau dia mmg unik sbb designnyer umh traditional melayu..aku suka design umah traditional...tpi pic xsmpat nk snap sbb tgh tgk heli mendarat bawa pekerja2 pelantar2 myak....







adrlh 3 heli tgh mendarat time tue..bnyinyer bising bangat!!..huhuhuhu..psttt bkn nk tgk heli..nk tgk pekerja2 pelantar balik bercuti hohohhoho..

















Lapangan terbang Sultan Yahya Petra
Lepas jer settle smer tiket,ktrang pegi minum2 jap sblom ke KB Mall n destinasi seterusnya



dad

mom


syuhada n ayieeeeeee

me n broooo

2 comments:

Elyn said...

ikmal..abg2 yg turun dari heli tuh hensem tak??

CikUmA IgarAsHi said...

hensem arr...slh srang ank mem ayh aku