/\/\...WelCoME BAck TO KL.../\/\

pg ni aku smpai di KL dlm pkul 9 then naik teksi ker kg baru...sampai2 jer trus kemas2 barang+ubh ktil aku huhuuh letih giler....nk on9 pon wireless KL sengal....kn adr pin num plak..esk aku dh start klas hmmm rs mcm mlas plk nk pegi,mklumlh cuti lama and bgn tdo pon lmbt...esk pg2 kn bangun cet!.

td ct dtng umh aku lepak2 smbil mkn mnum...mcm2 topik ktrang bncang termsuklh pkwe masing2 yg mcm2 peel...tahun ni aku dh msuk umur 25 tahun ...masa utk cri teman hidup means org yg akn membawa kita ke alam perkahwinan,dpt membimbing aku menjadi seorang isteri yg solehah and for the serius guy only!!!!....aku tumpang gmbira dgn ct sbb dh dpt seorang lelaki yg betul2 sayang mnyayangi,iintai dan mencintai and faham memahami dan serius ke alam perkahwinan..nmpaknyer ko kwin dlulh dri aku ct hehehehe

0 comments: