/\/\...Al-Fatihah.../\/\

pagi td aku terima berita yg sedih dari mem aku....mem klas aku kak ct telah kehilangan ibu tercinta akibat sakit kanser hati...aku timer berita ni dlm kol 8 pg and arwah telah meninggal dunia pada pukul 1.30 pg

so lepas jer hbs lab en taha..aku n nurul p mkn kat dbkl jap smentara tnggu bad amik keter..then ktrang ramai2 tnggu di DULANG untk sama2 konvoi pegi ker masjid(alamak xingt) untuk slolat jenazah...jenazah dikebumikan lepas solat zuhur di tanah perkuburan islam jalan ipoh..betl2 tepi highway

dh siap smer bacaan talkin lebeh krang jam3 ptng kami sumer beransur pulang sbb mem adr yg kelas petang...untuk kenduri tahlil mlm nie mmg kami xdpt dtng sbb esk pg adr kuiz iP n syS aDmin...so I'Allah hari khamis mlm jumaat aku nn nurul akn ke surau utk tahlil....salam takziah dari saya utk kak ct...semoga roh arwah dicucuri rahmat...Al-Fatihah....

1 comments:

CtieyHasmah said...

Thank you sayang..terima kasih sebab datang tau.. miss u all..