/\/\...ShopPiNg.../\/\

smlm aku n ct pegi OU(One Utama)..dhlh p time valentine...huhuhu ktrang smbut berdua jerk..org len ngn pkwe msing huhuhuhu...sblum p OU tunggu kawan ct jmput kitrang di umh then trus ker subang hantr mem dia dlu sbb ktrang nk pnjm keter dia tok lenjan...huuhuuh jgn mare k kawan.





















antara koleksi2 kasutku..tue blom termasuk kasut but aku yg kena curi..bodoh betul pencuri tue











ktrang grak dlm kol 2 bh then smpai subang dlm kol 4 klu xsilap aku..jalan jam giler yerlh valentinelh katakan...aku xfhm naper diorang nk smbut valentine..hg bunga dhlh naik mndadak....bg aku hari2 valentine..x smestinyer kn tunggu 14 February.






















antara kasut2 yg aku hanya boleh pakai time dating ngn adik aku..sbb per?sbb dia lg tinggi dari aku...tue pon aku sama tinggi ngn dia time pkai kasut nie...nk wat cner jejaka2 malaya xrmai yg tinggi above 170cm



























kasut yg aku beli OU...tapi ok jugak sbb same color ngn baju kebaya aku yg xau nk tempah bila

lps hntr mem ct balik..aku take overlh tok drive keter dia...cuak jugak aku nk drive,yerlh firstime drive di bndar2 besar nie...disebabkan gelbah sgt..enth mcm mner time nk reverse tue keter xmo gerak..gear aku dh masukkn tpi bl lepaskn clutch n miyak..per lg mengaumlh abg Gen 2 tue hohohoh...pstue ct mengofferkn diri tok drive lega aku...tpi hmpeh sbb dia just kuar smpai simpang besar jer sbb dia nk rest weeek...so akulh yg drive dri subang trus ker OU...tue pon sesat smpai ker PJ sbb cik pilot slh tunjuk jalan..aku co pilot jerk...

lepas dpt tmpt paking trus jer kitrang round satu OU..huhuh letih siot..time pgi tue bersemngat tpi time nk balik msing2 lembik..nasib baik ct drive...



ps:. hbs satu kedai kasut dlm OU kitrang masuk n kuar sbb aku ni cerewet sket....lagi satu kaki kiri aku mmg adr prob since aku jatuh tangga 2 tahun lepas...retak jugaklh anak jari kaki sbb tue bila nk sarung kasut masalh sket

4 comments:

CtieyHasmah said...

Imal..bukak jer la kedai kasut sok ek..Hantu kasut betul budak nie.. ;)

CikUmA IgarAsHi said...

hahaha..biasa arr kak ct...nk kumpul kasut pla..baju,suar,tudung pon dh byak..mcm2 color..tpi kasut jer yg sesuai xder hehehehe

k.ct...kasut but saya hilang..alaaa yg kt beli kt times square tue...adr org curi..geram tol saya tau!!

Pucuk Geti said...

hilang satu...beli baru sampai 3 pasang?!!!

CikUmA IgarAsHi said...

mner adr beli 3 sekaligus...yg black n white tue..sem lepas2 beli..yg hijau tue bru sem nie..kasut but akuuuu..di mana dikau oh kasut but ku