/\/\..ArgGHhH..../\/\

aku xtau nk strt cener...lepas insiden mlm td aku xleh tdo....mmg aku xleh tdo...berita tue mmg kejutan wat aku walaupun aku dh tau awl2 pasal nie..smlm barulh terungkai sgala2nya...byk bnda yga ku xperasan selama ini even adr sesetengahnyer aku dh tau.....aku xleh bg jawapan skng sbb aku perlukan masa...byk benda berlaku dlm hidup aku so aku xnk benda tue smer berulang lg...

Lebih kurang 3 hours discusion 'bout this...korang byangkn 3hours..kol 4 pg bru aku tdo..aku xaspect pon akn jd mcm nie....aper2 pon mmg aku need a time...org first yg aku cri ialah pae..sbb pae jer yg tau smer bnda nie...aku hrap sgt pae on9..i really2 need her right now...

3 comments:

Hasya Nur Iman said...

kadang2 seseorg mengatakan yang dia tak sukakan kita kerana dia terlalu sukakan kita...camtu gak syg, kdg dia kata tak syg sbb dia tersgt2 sygkan kita...cuma ada kalanya dia berkata sedemikian utk membuatkan kita bertambah syg atau bertambah bencikan dia...kalau syg dia kembali, kalau benci dia akan berlalu pergi. hati lelaki nih hanya lelaki jer yang paham...

tapi kalau awak kata awak sukakan dia, syg sgt2 kat dia tapi awak sendiri tak paham dengan jiwa dia, nih memang kes berat... mesti ada yang tak kena kat mana2 tu... yer la, kdg2 kita rasa segala tindakan kita betul dan kita aje yang betul...

Elyn said...

uiks..brapa kali ini terjadi..
camni la..aku sarankan..
hati perempuan mmg kecik..
bila kita sayangkan seseorg...
lebih baik jgn terlampau sayang sepenuh hati..
coz bila terluka..kita xdala rasa sakit yg terlampau sgt..
so pahamkan apa aku cakap..
relex okies..

CtieyHasmah said...

Rasanya akak mcm tahu jer aper yang terjadi nie...;)