/\/\...Dugaan.../\/\

td aku dgr lagu Akon-Lonely..sesuai ngn aku tpi tukar jer Mr tO Miss..Lonely..hai Miss Lonely..i have nobody....I'm all My own....huhuhu...cedey2. ..bla ingtkn perkara tghhri td watkn aku jd sedih...sedih sgt2..nasib bek cik ct xdtng..klu x nnti dia bising tnyer naper mata aku sembab

nasib bek aku dok umh jer,x p mner2 klu x kena pkai raybanlh kuar nnti...mmg perkara yg mnyedihkan...ayat2 yg aku akn ingt smpai bl2..but ini bknnyer first time aku nangis....waduhhh skang lagu azharinalh(RAWAN) plak...isk pndai btul dj nie..mcm tau2 jer adr ribut melanda....layannnnn:-

Biar berjauhan namamu daku sebutkan
Cukup untuk mengisi
Sepi tika pilu menanti
Bukan bintang atau suria bisa menyinar ceria
Namun kau cahaya menerangi jiwa lara
Berperang dengan curiga di firasatku
Andai kau kembali merawat hati rindu

Ku bahagia pabila kau tiba
Kau lenyapkan rawan
Tak usah dikau pergi
Tak ingin lagi
Meruntun hiba dengan sesalan
Kini kuakui
Segala kemaafan kupohon kepadamu
Agar kau mengerti
Hanya cintamu yang terbaik untukku

Biar berjauhan namamu daku sebutkan
Cukup untuk mengisi
Sepi tika pilu menanti
Berperang dengan curiga di firasatku
Andai kau kembali merawat hati rindu

3 comments:

Pucuk Geti said...

Apa yang berlaku pasti ada hikmah yang tersembunyi...

CikUmA IgarAsHi said...

a'ah aper yg berlaku mmg adr hikmah...tpi ssh nk lupakan smer tue

Hasya Nur Iman said...

kadang2 seseorg mengatakan yang dia tak sukakan kita kerana dia terlalu sukakan kita...camtu gak syg, kdg dia kata tak syg sbb dia tersgt2 sygkan kita...cuma ada kalanya dia berkata sedemikian utk membuatkan kita bertambah syg atau bertambah bencikan dia...kalau syg dia kembali, kalau benci dia akan berlalu pergi. hati lelaki nih hanya lelaki jer yang paham...

tapi kalau awak kata awak sukakan dia, syg sgt2 kat dia tapi awak sendiri tak paham dengan jiwa dia, nih memang kes berat... mesti ada yang tak kena kat mana2 tu... yer la, kdg2 kita rasa segala tindakan kita betul dan kita aje yang betul...