/\/\.....SeLaGi AdA Dia.../\/\

hari ni aku dok srang kt bilik since mem aku balik cuti...yerlh Kl cuti 3 hari...cuti Thaipusam,so aktiviti aku hri nie dok jer kt umh..bosan mmg bosanlhkn..adr int pon bosan...so aku lepaklh bilik k.ju...nasib bek k.ju cuti..dptlh tgk tv jap sbb k.bie balik kg.

hari nie aku habiskn sisa keboringan ku dgn bc novel..huhuhu romantik + sedih nvel nie...siap nangis2 lagi huhhuh..tajuk novel tue :SELAGI ADA DIA..tulisan AISYA SOFIA..my fav writer....ml2 mmg sedih tpi hmpir2 nk last romantik smpaikn aku pon cemburu dgn caracter Arianna n Idris

dlm byak2 ayat dlm novel nie,aku suka pd ayat2 nie :
"aku cuma fikirkan tentang masa depan..satu jaminan,satu kestabilan..salah ker kalau itu yang aku minta?...aku bukan minta kereta Mercedez,banglo,orang gaji 2 3 orng,berlian Habib Jewels dari hujung rambut sampai hujung kaki"

"apa yang aku inginkan sekarang bukan sekadar cinta..aku perlukan lelaki yang bertanggungjawab..aku perlukan kehidupan yang mampu menjamin masa depan...aku perlukan kesempurnaan...cinta aja xkan cukup...cukuplah sekadar kasih sayang...cinta mampu dibaja kemudian hari"

wahh ayatnyer mmg mnyentuh hati....character Ari n Idris mmg best...pertemuan di dlm flight telah membuatkan Ari menyintai Idris seorang lelaki DUDA kematian isteri...aku nk citer pon xtau nk citer cner sbb mmg bestlh..aper2 pon 2 thumbs up for this novel :)

0 comments: