/\/\...Zhao ShanG HaO..../\/\

wahhhh sejak blajar mandarin nie.dh start ckp cina...xper prktis tok oral..lgpun kjer nnti senang...bkn bahasa ingeeris jer kn blaja...

hmmm hri ni aku bgn jer trus ngadap lptop,enth aperlh mimpi aku mlm td..nk kter mimpi xder mimpi pon..yerlh tdo koll 4 pg bgn pon matahari nk tegak ats kepala...disebabkn aku Miss Lonely tok 3 hari 2 mlm nie..aku pon msuklh room cht huhuhuh mcm2 ragam manusia aku jmpa....dunia skng mmg xselamat.

hmm tue jerlh kot aku nk citer...nk ulang bc novel Selagi ada Cinta lak....klulh adr lelaki mcm Idriskn best...time sedih dia adr,time gmbira pon dia adr...mmg llaki yg caring sgt2..klh nk ulang bc time2 boring nie berangan bwa character Ari hohohohho......Chai Cien

1 comments:

Pucuk Geti said...

i doakan awak akan bertemu lelaki sebaik dan bertanggung jawab mcm mamat lam novel tu... may fantasy come reality. nothing imposible!!!