/\/\....Pizza.../\/\

sepanjang aku sem break aku just dok umh jer..kuar pon pegi kedai,amik buyut n mak dri sekolah,pegi bank n bla3...pada mem2 yg kim barang2 dri siam sory ek geng..xdapek nak pegi coz jadual smer org dlm umh nie full..

mlm sbelum aku balik tue aku pegi sunway piramid ngn ct...n adr org tue bnjer mkn pizza..huhuhuhu tq yer en win win..lupa nak say thnx hehheheh sbb bnjer mkn smpai aku n ct termenung..so disebabkn xpuas lg mkn pizza so aku pon pegilh kedai beli bahan2 tok wat pizza hehehhehe :-


parmesan chesse(use mozarella tpi xder kt kedai),cendawan butang,nenas,isi ayam cincang,bawang merah cincang n sos pizza(use sos spagetti) and oregano..marvellous!!


doh yg aku dh siap uli n dh kembang

tadaaaa..pizza tok aku sorang jer mkn..heheheh sbb smer dh naik ats tido,so aku dok srang2 kat bawah kung kang kung kang jdilah pizza tok supper...mkin gemuklh aku..tpi teringin nak wat cmno

ayah aku dok tgh tgk wrestling..uwaaaa nk tgk jamie oliver pkwe idaman ku tue...

1 comments:

JeeMacey said...

mal..asal piza ko len mcm jer mal...