/\/\....MoviE.../\/\

haaa hri nie baru aku free kejap so leh lah aku dok tulis entry jap...selma minggu nie aku dok bz ngn ass,test and oral mandarin..huhuhu mmg penat sey...balik kelas jer mesti tido...mlm berjaga dok wat2 kjer..

hari ni habis jer oral mandarin aku n nurul pegi times square tgk cter DRAGONBALL : EVOLUTION..cter dia not bad mngisahkn goku diberi arahan leh atuknyer gohan utk mencari tujuh biji dragonballuntuk menghapuskan Piccolo dari memusnahkan bumi..pencariannyer di bantu oleh Bulma,Master Youshi and Yamcha...tpi usahanyer dihalang oleh piccolo dan pembantunyer yg telah bebas dari sihir 7 org master...

mula2 semangt jer tgk tpi 45 minit terakhir aku dh xsenang duduk...i need a peeee.....huhuhu mmg aku xconcentrate tgk babak yg last tapi aku kuatkn semangat utk tgk citer tue sampai habis...sebaik habis jer citer terus aku n nurul kuar cari toilet..tapi....ramailah plak yg dok queue...nasib baik nurul bagikn tmpat dia tok aku huhuuh....tq2

hari isnin nanti cadang2nyer nk p tgk cter RETURN TO THE WITCH MOUNTAIN..harap2 org xramailh maklumlah cuti skolah dah setat...

1 comments:

CtieyHasmah said...

Dragon ball ade 7 biji semuanye..hehhee..

Akak br pas tgk Street Fighters: The Legend of Chun Li..with my abe..dasat gak..hehhe..