DespEraDo

Aku xtaulh nk ckp cner dgn kaum2 ADAM diluar saner baik yg dh couple @ not....korang smer perasaan x klu krang baru nk kenal ngn guy..drang mesti dh anggap kita as their awek even krang baru kenal dia xsmpai sehari pon..

Aku dh banyak kali jumpa org mcm nie....kadang2 agak menakutkn jugaklah...niat aku just hanya untuk berkawan jer..not more than that..tapi bagi dorang nie...mcm xfhm2 bahasalah plak....huhuhuh mmg scary giler..

Kdang2 even blum jumpa pon kita dh tau prangai drang yg sbenarnyer mcm maner....maunyer xscarykn?tue blom dia ajak kuar huhuhu....aku dh kena benda nie dulu..mau aku x nangis depan ct.....mmg agak "mengerikan" bl teringat balik...

Ape2 pon yg berlaku menjadikan aku lebih berhati2 di masa akn datang...bak kata mak aku:"Jodoh ni xpayah dicari..dia akn datang sendiri"...yerlh skng aku baru blajar...dh masuk alam pekerjaan macm2 jenis lelaki yg akn aku jumpa...

Hmmm bl difikir2 betul jugak ckp mak aku tue...

3 comments:

cik CumeY said...

aku sanggup pjuk ko ari2 nangis..

dengan syarat..

jangan kaco BOYFRIEND AKU :D

mr. Edward is mine :(

NnF said...

ceh..leh lak rebut2edward tu..aku sblh mata pun xpndg tau.hahahaha.xsbr tol tggu next muvie..aku cri ko ct.hehehe

Pucuk Geti said...

kui kui kui....