BaLik KamPunG

yeahaaaaa...aku dah selamat sampai pagi kelmarin..ayah n ayie jmput aku di stesen...huhuhuh best o0o0o0 balik kg lebih2 lagi perantau macam aku nie....rasa seronokkkkk bangat!..lebih2 lagi adik aku,angah pon balik jugak..laaaaaaaaaaaagi seronok adr teman tok manjer....

lebih2 lagi hari yg aku balik tue MOTHER"S DAYkan?so anak2 balik nilah hadiah utk mak aku huhuhu..lagipun Edlin adr bagi kek(but not really kek..aku pon xtau aper bendanyer) from SWEEDEN..yerlh nk beli pon mak aku bknnyer mkn benda2 manis nie..lebih2 lagi ayah aku...

hmm mlm ni plak mak n ayh aku bnjer makan satay..huhuhu makin gemuklh aku..tpi sib baik beli sket jer sbb satay ni xleh makan byak2 sbb cepat muak...per2 pon than x to mak n ayh sbb banjer kami n snggup tunggu kami balik tok bnjer makan satay even adik aku yg bongsu asyik merengek bila dpt mkn satay huhuhu....

n now aku jd ass. mak aku utk jdi data entry markah murid2....hmm ok jugak dri aku dok melangok jerkan...hehehe...hmmm tue jerlh kot aku nk tulis tok malam nie...cai cien

2 comments:

cik CumeY said...

mal..

seriously aku terlupe nak jumpe ko..
now aku miss ko so much..caner nie??
adoi..nyesal2...

CikUmA IgarAsHi said...

huhuhu
alah xperlh
next sem leh jumpa lagi
jgn cedey2 ek