VeGEtariaN

Vege vege everything bout vege....days..weks..month..year.....smer lauk2 kt bawah ni ayah aku yg belikan..adr antaranyer yg korang xpernah rasa @ tengok....as usual my dad akn belikn sayur yg org cina makan unless malay pon adr mcm terung smer tuekn..itu pun ikut selera dia..tpi kitorang dlmumh ni bantai jer sbb mmg xblh nak mkn nasi kalau xder sayur..macam xlengkap jer hidangan...

sebenarnyer ayah aku beli sayur smer ni sbb aku ckp kat dia yg aku kurang makan sayur time kat KL..sbb hari2 jumpa ayam yg kakju bawak balik...jom kenali sayur



ini sayur pucuk ubyg dicelur(not ubi kayu) yg org cina selalu tanam


sayur pucuk kacang kuda..ct ko pernah tgkkn aku beli kat TESCO dlu
ps:/abaikan chopstick aku tue huhuh


ini fungus @ cendawan kering yg digoreng


ini sayur sawi yg dijeruk..ala kimchi gitu...ct nnti kita g OU ek makan kimchi

ni korang mesti tau ISMET ULAM RAJA huhuhu

2 comments:

cik CumeY said...

imal...
aku dah makan kimcii tuh..
kuah dier manis2 lah..
balik cepaat!!!!!!!

banyak aku nak ajak jalan nieeeeeee

CikUmA IgarAsHi said...

waaaaa
ko mkan xtnggu aku
cettttttttttt