VisiT



minggu lepas mem aku time kolej aka exhousemate elyn datang sini n tido kt umh aku...dia bkn saja2 dtng ek..tpi adr visit di setiap hospital besar kat sini...best jugak elyn dtng sbb aku xderlh boring sgtkn cuti2 nie

sepanjang elyn kt sini akulh drivernyer huhuhu...n firsttime aku drive keter dri sini ker KB..dlm kpala aku dh terbayang cik wan heheheh.....yer arr lama maaa xjumpa....lepas having lunch..ktrang drop elyn kat HKB coz dia adr kjer then smbil2 tnggu elyn tue ktrang prgilah Pantai Cahaya Bulan borak smbil minum air nyor n mkan ketam n fishball celup tepung...then jmput elyn di HKB n trus p airpoort coz nak tukar keter..elyn sewa keter kat airport sepanjang dia disini...then trus ke KB MALL..rambang matau aku tgk handbag..adr promotion plak tue...tpi xperlh memikirkan baju tok kjer sem depan xbeli lagi huhuhu


budak yg bz amik pic..penat amik pic dia tido huhuh....on da way ke KB

0 comments: