SeSaWanG

salam guys..sorrylh blog aku ni dh lama bersawang..bkn sengaja xnak hupdate..tapi cuma bz jer skng lebih2 lagi dgn bisness sendiri....aku skng extend practikal di Sapura....balik jer dari kjer..laju2 aku mandi + tukar baju sumer bagai..kuar balik niaga..sajer nk cari duit lebih..sooo far alhamdulillah setakat ni bisness maju walaupun banyak dugaan + rintangan masa 1st buka dulu...almaklumlah orang kita (melayu) mner boleh tengok kaum dia lebih sket...mulalah wat hal..tapi xper...aku + ah fai anggap ni sumer dugaan dalam perniagaan...adr untung rugi sumer...n at least xderlh mintak2 kat org...aper yang penting??????...biarlah HALAL

aku pon adrlh side income dri Sapura + bisness...letih mmg letih..klu xcaya tanyer si NIta (roomate) cmner life aku skng..smpai dia pening tgk aku balik kjer adr lagi kjer bz mcm businesswoman... since Padang kena earthquake..mak ayah aku habiskn banyak duit untuk sis aku di saner...nasib baik laptop + passport selamat...aku pon xmo minta2 ngn dorang sbb adik2 aku ramai yg still blajo lagi....

To all my frenz yg akn ke Langkawi nnti..i hope u will enjoy your holiday...n to Kak CT i'm so sorry sbb xboleh pegi..duit tiket tue xperlh burn saya halalkan...since adr prob with credit card..maybe next time ek akak kita holi samer2.... bkn per sayang nk tinggalkn bisnesss eheheheh ( kereklah lu kemal )

Gud Luck 4 ya final exam guys....Oklah next time hupdate lagi..chow

12 comments:

JeeMacey said...

indah nye dunia sbb imal dah post entry baru...mal ko niaga aper..story la ckit..maner tau boler beli ker..:>

Abu Muhammad Ar-Razi Al-Hajari said...

asalkan halal yeop...

cik CumeY said...

huh..
bertahun tunggu ko hapdate...
aku terabai nie imal..
aku rindukan belaian koo...
plsssssssssss....
<--- sangap!

CikUmA IgarAsHi said...

jee :- aku niaga burger + nasi lemak..so
far oklh..if niaga kali ni ok..nk
buka gerai satu lagi
azza :- right..yg penting rezeki halal

cik cumey :- sorrylh cik comey...aku bz
gilers skng..ni pon aku
hupdate kat office

JeeMacey said...

sengal ct ni...ko nk aku cium molot ko ker..kwang3....

cik CumeY said...

jee :: meh cium molot aku!x ciyommm jage!

CikUmA IgarAsHi said...

jee :- ko cium jer mulut cik cumey tue jee...xper braces dia dh buka hahahaha..tapi ooops jgn ganas2

cik cumey :- wei xder tempat len ker ko nk jee cium?..banyak2 part kat badan ko..montot jugak ko pilih ek..mandi nnti kasi scrub elok2 tau..xpon kertas pasir kasi licin itu montot

JeeMacey said...

bangang...nk mampos...tobat2..dosa masuk neraker..sengal la dier ney.

cik CumeY said...

mangkuk!!
aku cakap molot lah..
wei..fitnah nie..saman mau!!?????

JeeMacey said...

ko nk saman bape..1.5 juta..
saman malu kah...
kahahahahaha

cik CumeY said...

imal lah nie..ko kalo iyer ppon tak rela di madu...

jangan lah fitnah aku wei...

montot tuh sensitip okay???

CikUmA IgarAsHi said...

jee :- aduhai jee jgn marah..just gurang sayang jerk..dh lamer xgila2 mcm nie hehhehe

cik cumey :- oooops ko cakap molot ek....ahahhahaahah sorylh lense aku kering so bila bc molot tue jd montot ahahahah..sory2