Mamat Bas

Hi morning guys....seperti biasa aku menghupdate blog ni kat ofis since org xramai lagi....korang mesti pelikkn dengan tajuk en3 aku kali nie...ni aku nk citer...since aku pegi kjer naik baskan...syhhhhhhhhhh!!!...jgn bagitahu ah fai..mesti dia bising gilers..yerlh dia nk bagi keter aku xmo..nk jugak naik baskan...sbb aper????????

Sebabnyer aku leh hari2 jumpa sorang mamat nie.....katakan kemal yang gatal!!!!....serius mmg aku suka pandang muka mamat nie...dia bkn hensem sangat pon..tpi dia menarik..dari segi cara pakaian dia,mmg smartlah!...muka ala2 ZAIN RUFFEDGE tapi cute lagi dia..again gatal!!!!...first2 aku ingt dia ni Chinesse sbb muka adr Chinesse cket..tapi lama2 mcm Malay plak mamat nie

If bas sampai tempat yg dia slalu naikkn..aku slalu prati org yg naik tue..klu dia adr..aku suka!!...again minah gatal!!!!

p/s : hari ni pon dia naik bas jugak..:) wink wink

12 comments:

JeeMacey said...

hamboi2....gatai....

Abu Muhammad Ar-Razi Al-Hajari said...

cinta pandang pertama la tu...tahniah2...mabruk...

cik CumeY said...

hahaha..imal..
ko tinggal kan aku..
oklah....

aku blah<--- kecewa nie..

pjok cepat wei!!

CikUmA IgarAsHi said...

jee : biasalh jeee..1st time dia naik bas
aku dah tergoda hahahahahahahh..xde
aku just suka tgk dia jer

azza : cinta pndang pertama just 1side
xper yg penting dpt tgk muka dia

cik cumey : alah mak iti..jgn jeles
ko tetap makwe lesbo aku
lama xlepak bilik ko..rindu
nak lepak atas katil ko..
semak2kan bilik ko

JeeMacey said...

wei..
nk lepak bgtau.
lame wat wat reunion wanita2 jeliter ney.
hahahahaha

cik CumeY said...

haks..
runion wanita jelita???

aku ke president nyer weiiii????

aish...malu lah!

auuuu!!!

CikUmA IgarAsHi said...

jee :- waaa wat reunion wanita jelita?...nak pakai per??..heheheh.. oklah tue lama xlepak2...rindu ngn ko jeee..

cik cumey :- haaa ko boleh jadi presiden..nnti masak lemak ayam heheheh

JeeMacey said...

wah..
nk wat reunion wanita2 jelita.
kene msk2..
ha..
saper yg oper diri yg preseiden.
support sume makanan..hahahahah..

cik CumeY said...

okay...

aku sanggup masak..korang beli makanan...

hahaha...

name group wanita jelita tapi save baget!

huh!

jee ko jangan makan banyak..ko dah tembam!

JeeMacey said...

hahahahahah

sengal.

aku nk mkn byk jugak..

hahahahaha
lokasi..
di rumah imal..

ker rumah cik cumey

rumah saper yg menjadi lokasi.
dier kene sponsor..

hambik korang..
kwang3

CikUmA IgarAsHi said...

jee n cik cumey :- alah wat delivery jerk..McD ker..satay ker huhuhhuhu

Abu Muhammad Ar-Razi Al-Hajari said...

"alah mak iti..jgn jeles
ko tetap makwe lesbo aku
lama xlepak bilik ko..rindu
nak lepak atas katil ko..
semak2kan bilik ko"

adoi???