Susut

Since aku strt prktical sebelum puasa hari tue...berat badan aku dh turun..baper kg aku xtau..mcm maner aku tau?...sbb saper2 yg kenal aku pernah nmpak x aku pakai baju kemeja pompuan??...adr2 adr2???...xderkan?

N now dengan jayanyer aku menyarung baju kemeja dengan hati berbunga riang heheheheheh....that's why aku suka kerja kerja kerja...aderkah aku gila kerja????aderkah aku workaholic????....klu aku dok umh nnti badan aku bagai di pam2..jap2 makn..jap2 makan...sem depan xtaulah cmner since dh strt blajo..mesti naik balik berat badan aku...waaaaa xmauuuuu

N now mak aku dh strt REMIND me..."k.long jgn pakai baju yg ketat2"...huk aloh mok ambo nie...ketat2 dlm umah bolehlah..tol x mak iti???...mak iti n roomate aku jer tau..syhhhhh

p/s :-pic nnti2lah aku upload..lupa bwak cablelh pulok

15 comments:

JeeMacey said...

a'ah mal..ko mmg dah kurus..
ms aku tego ko ms kt tangge ari tu.
aku pelik sbb x penah aku nmpk ko pakai kemeje...
bgus2 mal...
ko semakin cun..

cik CumeY said...

ko dah kurusss??????

ko cun ko tinggalkan aku kan???

ok..
au kecewa giler dah...

sampai cnie jerk lah scandal kita..


jee..ko kosong?jom kita scandal jom!
ahaks!

JeeMacey said...

sengal la miah ni.
mereng..

cik CumeY said...

jee ko x sudi...

ok...


ko jangan carik aku dah!

CikUmA IgarAsHi said...

jee :- tue arr jeee..skng aku kumpul baju
kebaya plak..sbb snng nk trace if berat akuk naik @ x

cik cumey :- huh!..ko curang ngn aku..ajak jee cople ngn ko ek..cetttt..owh jeee..jgn ko rampas cik comey dari haku..uuuuuuuuu

cik CumeY said...

owh.. korang jangan rebut2..
amik seblah sorang..


haks hak..
pandai lah aku bagi2 kan nanti2..
ari nie ko esok jee
<-- minah nie semakin luciah!!

CikUmA IgarAsHi said...

cik cumey :- huhuhu ct..aku xsanggup berkongsi dengan ko....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

JeeMacey said...

bgus mal bgus.
aku pn tgh usah nk kuruskn badan ni.
dah tembam ckit ney..

cik cumey aku cinta padamu...

mal..i luv u 2...

hahaha...:)

cik CumeY said...

i love you tooo<-- sangap selepas imal tak bagi nafkah!

CikUmA IgarAsHi said...

jee :- badan ko xtembam sgt jee..tapi muka ko mmg nmpak..xper ko hepi ngn life ko skng..ko hepi aku pon hepi..i luv u tooo jeee

cik cumey :- amboiiii...aku sibuk kuar p kjer ko ingt pi main2?..ni nak cari duit tok bagi nafkah kt kolah..ishhhhhhhh....sampai hati..uhuk uhuk

JeeMacey said...

hahahahahha

aku pn x nk g napkah kt ko....
hahahaahhaha

cik CumeY said...

jee memang dah tembam!tayah kaber2 mal..dia makin mulat! ahaks!!!<-- sajerk dengki!

imal: okey sayang..i love you...balik awal..i tunguu kat pintu..

eceh!!

CikUmA IgarAsHi said...

cik cumey :- huk aloh tunggu per...asyik tutp jerk pintu umh ko tue huhuhuhu

JeeMacey said...

sengal..

aku bkn bulat.

aku slim

hahahaha

senang hati..

dikasihi org kekasih tersyg...

hahahahaahahah

mampos x layan

mal..
biler cuti.
jom kuar samer

kiter kuar berempat..

aku, ko , ct , pae..

Anonymous said...

wahh..dah pandai pakai baju ketat bila dah kurus ye